Nasza firma zajmuje się wynajmem i obsługą imprez plenerowych – tych dużych, firmowych, festynów, odpustów jak również tych mniejszych imprez prywatnych: urodziny, komunie, chrzty, wesela, pikniki, imprezy okolicznościowe itp.
WAŻNE!!!
Cena wynajmu zawiera Montaż i Demontaż urządzeń, a także obsługę każdej atrakcji w czasie trwania imprezy. Jedyny dodatkowy koszt to dojazd do klienta, który jest uzależniony od odległości oraz ilości atrakcji. Zamówienia proszę składać za pomocą naszej witryny w prawym górnym rogu – WYŚLIJ ZAMÓWIENIE
Czas montażu i demontażu urządzeń nie wlicza się w czas wynajmu !
Minimalny czas wynajmu dmuchańcy 4 godziny.
Szacunkowy koszt dojazdu przy jednej atrakcji – ok 5zł/km
Zastanawiasz się nad pogodą, nie wiesz jaka będzie? My też nie. Nie przejmuj się, tego nawet najstarsi górale nie mogą przewidzieć, złóż zamówienie z dużym wyprzedzeniem, a w przypadku niesprzyjającej pogody, bezpłatnie możesz zmienić termin wynajmu atrakcji.
Możliwy montaż urządzeń na salach oraz halach sportowych.
Zapewniamy świetną zabawę i Profesjonalną obsługę
Ubezpieczenie korzystających z atrakcji – Polisa OC i NNW
Wystawiamy faktury VAT 23%
Ceny podane na stronie są cenami netto (Faktura Vat +23%)
Na dużych eventach przy dmuchańcah pracują strażacy.
Dzień Dziecka – od 27 maja do 4 czerwca minimalny czas wynajmu to 6 godzin.
W czasie eventu/wynajmu bezpieczeństwa pilnuje obsługa.